سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

نظر

 

زبان بدن داعش

 

زبان بدن داعش

بعنوان یک مخقق و کارشناس  انتخاباتی و رفتارشناس و زبان بدن دو دهه است که به تحلیل فیلمهای مستند و…. بازجویی های فنی اشتغال دارم در این خصوص فیلم جدید گروهک تروریستی داعش برایم بسیار جالب و در عین حال آموزنده بود . این گروهک تروریستی با انتشار یک ویدئویی به زبان فارسی، ایران را تهدید کرد تا شاید در نفسهای اخر بتواند کمی مدافعان حرم را دچار تردید  و دو دلی نماید . متن این قیلم ویدئویی عبارت بود از:

?داعش با انتشار یک ویدئویی جنجالی 37 دقیقه‌ای به زبان فارسی، رسما جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد.
? در این ویدئو حداقل سه نفر علیه ایران سخن می‌گویند؛ یکی نماینده فارس‌زبان‌ها، یکی نماینده قوم بلوچ و دیگری نماینده هموطنان عرب‌زبان.
?ویدئو با ارائه اطلاعاتی از تاریخ سرزمین کهن ایران و امپراتوری فارس آغاز می‌شود و ‌تا امروز ادامه می‌یابد که مملو از تحریف‌های آشکار است.
?داعش در این ویدئوکلیپ که انتشار آن را به آنچه «ولایت دیاله» (شرق عراق نزدیک مرز غربی ایران) منتسب می‌داند، صرفا اهل سنت ایران را هدف قرار داده و تلاش می‌کند مردم اهل سنت را به آنچه «جهاد» می‌خواند تحریک و به ایجاد ناامنی در ایران دعوت کند.
? داعش در این ویدئو می‌گوید که حکومت ایران همیشه در حال کشتار اهل سنت است(!) و اهل سنت باید برای احقاق حقوق خود فرصت را از دست ندهند و با جمع‌آوری سلاح، انبار و توزیع آن علیه حکومت ایران وارد اقدام مسلحانه شوند.
?در حالی که داعش در عراق نفس‌های آخر را می‌کشد و «پایتخت» خودخوانده‌اش یعنی موصل را به زودی از دست می‌دهد، در پایان ویدئو از زبان فردی می‌گوید که این گروه «ایران را فتح می‌کند .

این فیلم را دیدم هر سه نفر به شدت دچار بهت ناباوری هستند اما ژست قدرت داشته و دارند و سعی می دهند خود را نترس و جسور نشان دهند حال آنکه در صدا و گفتار و بیان و تن صدای آنان رگه هایی از تردید و ترس به چشم می خورد هر چقدر سعی می کنند زبان بدن خود را بپوشانند اما کاملا در نمایشگرهای بزرگی که بارها و بارها فیلم را به همراه هیات همراه دیدم مطمئن شدیم که این افراد به زور سر نیزه تن به این سخنان داده و حتی یک نفر در حالت عادی نیست گشودگی بیش از حد حدقه چشم نحوه زبان بدن و ژستها و حالتها طبیعی نبود نکته دیگر مدل شتابزده فیلم برداری این فیلم است که همه و همه نشان از مریا کاری و دروغ پردازی  می دهد.

دوره کاربردی زبان بدن

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

 Mazyar Mir professional consultant and analystd

یک پیشنهاد دوستانه حتما مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید:

زبان بدن اسنودن

زبان بدن منفورترین زن ایران

زبان بدن REVENANT

زبان بدن دکتر سرافراز سکان دار رسانه ملی

زبان بدن مسعودفراستی

دوره آموزشی تخصصی زبان بدن body language

زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالدترامپ قسمت سوم

بازاریابی کثیف بازاریابی سیاه

مشاوره بازاریابی سیاسی

مدیریت ارشد بازاریابی

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

 Mazyar Mir professional consultant and analystd